Читайте – Аргументы за эко-кролиководство и то, как через еду оболванивают наше сознание.
Бізнес на кролівництві
Чому саме кролик?
Найкращим, економічно виправданим джерелом отримання екологічно чистого м’яса сьогодні є кролик! До того, бізнес на кроликах можна починати з примітивних формул – порубавши тушку на частини, уклавши в банку зі спеціями, і в автоклав … На виході супер-продукція, кролик тушонка! Цінна валюта на руках!
М’ясо кролика за своїми гастрономічними і корисним показниками, по біохімії, холестерину, засвоюваності, поживності – явний лідер, випереджаючий по якості м’ясо будь-якого птаха, яловичини баранини і свинини. Поступається хіба що м’ясу нутрій і рептилій.
Виробляти кролятину сьогодні не складно, якщо всі питання утримання та розведення кроликів впорядковані в осмислений підхід, технологію або спосіб.

Серед них розрізняють зовнішнє, вуличне розведення кроликів і внутрішньо, цехове, механізоване або інтенсивне кролівництво, або що більш правдиво звучить – бройлерне кролівництво. Останні, до недавнього часу могли стверджувати про свою перевагу цього технократичного способу кролівництва, проте з приходом нових парадигм від “Раббакс Текнолоджі” , як цехове кролівництво так і біосферне кролівництво (зовнішнє) отримали більш якісний інвентар та засоби виробництва. Завдяки яким можна спеціальним чином, утримуючи кроликів в наближених до натурального умовах домогтися скасування всіх шкідливих факторів і ризиків, які притаманні інтенсивним способам (використання гібридних порід кроликів, насильницькі злучки кролиць, використання гормонів росту і різних стимуляторів і антибіотиків, ін.) Еко системи “Раббакс Текнолоджі” дозволяють отримати найвищої якості еко-продукт – еко-кролятину.
Спеціальне обладнання для кролівництва «Раббітакс», надає кролику все, що йому потрібно, і на виході отримують не тільки кролятину, а й цінне хутро, шкірку тварини, справжній дефіцит у фетровиків і в легкій промисловості.
Бізнес під ключ – кролівництво

Рентабельність кролівництва в галузі, статистично вважається що має 30-40 % приросту на вкладений капітал щорічно. Але це, якщо враховувати тільки шаблон діяльності – тобто виробництво м’яса, шкірки та продаж навозу. Проте, натуральні форми, такі як еко-кролівництво, мають більш ніж 20 додаткових інших предметних чинників збільшувати дохідність, і може мати більш ніж 300 відсотків рентабельності. Про такі можливості ми розказуємо при очних зустрічах чи на наших семінарах.
Бізнес під ключ – кролівництво
Сьогодні бізнес під ключ в кролівництві організовуємо виходячи з технічного завдання, яке ставить замовник. Є багато напрямів бізнесу на кролях і тому необхідно чітко узгоджувати плани, графіки, інфраструктурну необхідність тощо.
Бізнес під ключ по кролівництву може бути різним. Наприклад в приміщенні (цехове), чи під стріхою (шедове кролівництво), чи на відкритому просторі (зовнішнє кролівництво). По способам чи технологіям може бути інтенсивним чи натуральним.
Еко-кролівництво сьогодні в змозі для любого виду кролівництва забезпечити обладнання та його монтаж, технологію вирощування, розведення та утримання.
Одна конструкція “Раббітакс 8“ за один рік видає 210-250 кг кролятини (141 кролика). “Раббітакс 8” в бізнесі.
На скільки відсотків можна збільшити доходи від кролівництва в процентах від вжитих заходів з маркетингу і менеджменту.
(На деякі пункти потрібно той або інший додатковий капітал, однак реінвестувані кошти від первинної діяльності можуть служити джерелом додаткового прибутку і подальшого розвитку, яке формує основу для ще більшої віддачі):
- За рахунок використання 5 – 6 окролів на кролицю (+ 10 – 15%) або 7 – 9 окролів, при замовленні бройлерного оснащення кролівництва (+ 20%)
- За рахунок організації замкнутих еко-систем (використання каліфорнійського хробака, отримання біогазу, добрив з гною) (+ 5%)
- Виробництва корму для собак і кішок із субпродуктів кролика, продажу цінного жиру кролика, виготовлення делікатесів з кролика таких як відгодований на жир кролик – для гриль використання, копчений кролик, виготовлення напівфабрикатів для торгової мережі, громадського харчування, виробництво різаного і висушеного м’яса кролика до пива (аналог кальмара), кролик тушкований в банках, порційна продаж кроликів (частинами), ярмарок або дні відкритих дверей кролеферми, пошиття виробів з хутра кролика, використання фетру кролика, гранулювання, брикетування корму для продажу іншим господарствам та ін. (+5 – 25%)
- розведення племінних кроликів, кроликів для виставок (+ 3%)
- продажу живих кроликів (+ 10%)
- брендізаціі господарства (+ 5%)
- організації практик для студентів (+ 1%) проте іміджевий дохід більший
- надання лабораторних експериментів і досліджень для науки (+ 1%), іміджевий дохід більший
- надання матеріалу для науки (1%), однак іміджевий дохід більший
- надання імені, бренду, ділянок кролівництва для полігону випробувань, для просування ветеринарної продукції відомих виробників ветпрепаратів, тощо (+ 2 – 5%)
- продажу дрібного інвентарю, аксесуарів кролівництва, ветеринарних препаратів і інструментів (+ 2%)
- внесення господарства в Європейські клубні асоціації та вирощування особливих порід кроликів (+10%)
- проведення семінарів і навчальних курсів (+ 5%)
- здійснення цільових, директ продажів (+ 10%)
- паспортизація господарства, набуття статусу племрепродуктора (+ 5%)
- зовнішньоекономічної діяльності, експорту еко-кролятини, шкурки (+ 5%)
- спеціальної програми розвитку від Раббакс Текнолоджі (+ 30 – 300%)
- створення ресурсів мас-медіа, видання, продажу власної технічної літератури, PR акції (+ 2%)
- партнерські програми по магазинах (+5%)
- надання профільної допомоги іншим існуючим кролівничим господарствам (+ 1%)
- відкриття власного еко-магазину кролятини, кафе (+ 15%)
- придбання міні бійні кроликів і використання її для надання послуг іншим кролівникам, птахівникам (+ 20%)
- збір шкурок кроликів від населення регіону і їх перепродаж (+10%)
- придбання обладнання вичинки шкурок, пошиття простих виробів з шкурок (+ 10%)
- розведення декоративних кроликів, організація дитячих майданчиків для секцій юних натуралістів (+ 1%), соціальний іміджевий дохід
- спонсорство різних акцій, наприклад виставок кроликів, ярмарків (іміджевий дохід)
- нетрадиційний продаж кроликів – в мисливські господарства, зоопарки, зони відпочинку, ін (+ 1%)
- організації ВІП продажів. Еко-кролятина – еталон якості і корисності, доцільна розробка поставок в іміджеві та VIP компанії, еко-магазини, еко-ресторани, еко-маркети (+ 10 -15%)
- відео презентації на ТБ, за аналогією реклами «Перепілка» (+ 10%)
- відкриття закритих і відкритих клубів бізнесу на кроликах (+ 5%)
- здійснення заходів, акцій меценатства – подарунки кролятини в онко лікарні, сирітські будинки, будинки для людей похилого віку. (Іміджевий дохід.)